.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد معاون استاندار بر توانمندسازي پيمانكاران بومي مازندران

معاون عمراني استانداري مازندران بر توانمندسازي پيمانكاران بومي در استان تاكيد كرد.

عيسي هاشمي حيدري صبح امروز در جلسه بررسي مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران در حوزه راه و ترابري با اشاره به اينكه تا به حال پيمانكاران بومي در پروژه‌هاي استان حضور نداشته‌اند، اظهار داشت: اين يكي از مهم‌ترين دلايلي است كه اين پيمانكاران به دنبال رده‌هاي بالاتر اين سيستم نبوده‌اند.
وي با تاكيد بر اينكه همايش‌ها و برنامه‌هاي زيادي براي توانمندسازي اين گروه در استان صورت گرفته است، گفت: اين پيمانكاران در حال حاضر وقتي با تاكيدات استاني روبه‌رو هستند بايد به دنبال ارتقاي رتبه‌هاي مهندسي در كشور باشند.
هاشمي با اشاره به اينكه مهندسان بايد به تقويت سيستم خود مبادرت كنند، افزود: بيشتر نيروهايي كه در تهران در اين زمينه فعاليت مي‌كنند از نيروهاي شهرستاني هستند.
وي با بيان اينكه پيمانكاران غيربومي در پروژه‌هاي استاني از افراد و امكانات استاني استفاده مي‌كنند و تنها سهم نظارتي خود را دريافت مي‌كنند، يادآور شد: توانمندشدن نيروهاي بومي اين امكان سودجويي را از پيمانكاران غيربومي سلب مي‌كند.
به گفته وي اگر زمينه‌هاي توانمندسازي پيمانكاران بومي ايجاد و گسترده شود، ظرف پنج سال آينده مازندران به تنهايي مي‌تواند نيروهايي زيادي در اين زمينه به كشور معرفي كند.
معاون استاندار مازندران با اعلام اينكه پروژه‌هاي بزرگ در استان‌ها تنها با سماجت و پيگيري مديران دستگاه‌ها حاصل مي‌شود، گفت: مديران در پروژه‌هايي كه بايد ظرف زماني مشخصي انجام شود بايد سماجت داشته و با حضور در محل انجام پروژه‌ها از انجام به موقع آن اطمينان حاصل كنند.
وي با اشاره به معضل ترافيك در مركز استان نيز خاطرنشان كرد: توقف‌هاي بيجا مهم‌ترين عامل ترافيك در استان است.
هاشمي با بيان اينكه بايد براي رفع معضل ترافيك فرهنگ رانندگي مردم اصلاح شود، افزود: مازندران به لحاظ سطح داراي كمبود نيست و مشكل عمده در گره‌هاي تقاطعي است.
وي بر احداث تقاطع غير‌هم‌سطح ميدان خزر ساري تاكيد و تصريح كرد: آغاز عمليات اجرايي اين پروژه همزمان با ميلاد امام رضا (ع) انجام مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.